آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها447
تعداد مقالات4,557
تعداد مشاهده مقاله5,380,005
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,580,083
Rahimi, Amirhesam, Ghahreman Tabrizi, Kourosh. (1403). Ethical Marketing Dimensions in Sport Equipment Selling (Case Study: Yazd Province, Iran). , (), -. doi: 10.22103/jnssm.2024.23571.1298
Amirhesam Rahimi; Kourosh Ghahreman Tabrizi. "Ethical Marketing Dimensions in Sport Equipment Selling (Case Study: Yazd Province, Iran)". , , , 1403, -. doi: 10.22103/jnssm.2024.23571.1298
Rahimi, Amirhesam, Ghahreman Tabrizi, Kourosh. (1403). 'Ethical Marketing Dimensions in Sport Equipment Selling (Case Study: Yazd Province, Iran)', , (), pp. -. doi: 10.22103/jnssm.2024.23571.1298
Rahimi, Amirhesam, Ghahreman Tabrizi, Kourosh. Ethical Marketing Dimensions in Sport Equipment Selling (Case Study: Yazd Province, Iran). , 1403; (): -. doi: 10.22103/jnssm.2024.23571.1298


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب