
تعداد نشریات | 26 |
تعداد شمارهها | 447 |
تعداد مقالات | 4,557 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,380,792 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,580,655 |
1. | پرسش، آموزش، سنجش و ارزش: فرایند آزمونسازی و ارزشیابی اسلامی | |
صفحه 1-22 | ||
مهدی شفیعیان | ||
2. | واکاوی «تفکر» از منظر قرآن کریم و تبیین جایگاه آن درتر بیت اسلامی | |
صفحه 23-46 | ||
سیده فاطمه طباطبایی | ||
3. | فلسفه مسئولیت در اسلام و نقش تعلیم وتربیت در تحقق آن | |
صفحه 47-64 | ||
مسعود اخلاقی | ||
4. | مبنای ادراک و اقسام آن از منظر ابنسینا و پیامدهای تربیتی | |
صفحه 65-90 | ||
کمال نصرتی هشی؛ رضاعلی نوروزی؛ زهره متقی؛ نفیسه عباسپور؛ مهرنوش امینی | ||
5. | تحلیل فلسفی هوشمندی نظام هستی در حکمت متعالیه و تأثیر ایمان به آن در تربیت اخلاقی: ارائۀ یک مبنای نظری برای اخلاق مداری و تربیت اخلاقی | |
صفحه 91-112 | ||
هدیه شنبدی؛ سید جلال هاشمی | ||
6. | بررسی تأثیر تربیتی «دعا» و تلاش در شئونات زندگی | |
صفحه 113-134 | ||
مجاهد غلامی؛ مسعود خوشناموند | ||
7. | بررسی مفهوم امید در قرآن و روایات و نقش آن درتر بیت انسان | |
صفحه 135-152 | ||
مجید خاری آرانی؛ اکبر رهنما؛ زهرا علیاکبر زاده آرانی | ||